Már egy dallamért is betámad a józsefvárosi baloldali propaganda

A Pikó szócsövévé züllesztett propagandisztikus Józsefváros Újság nekiesett Szakcsi Lakatos Bélának, amiért a Magyar Zene Háza átadóján le merte játszani zongorán a „Piros volt paradicsom, nem sárga” nóta dallamát. Értjük? Az elfogadó haladárok ezért magyarázkodásra próbálták kényszeríteni a művészt. Elképesztő…

ballib_ne-gondolkodj-maskepp.png

Magyarázkodásra próbálta kényszeríteni Szakcsi Lakatos Bélát a magát haladónak, elfogadónak hazudó, és folyton fideszes kultúrterroról deliráló baloldal józsefvárosi propagandalapja, a Pikó szócsövévé silányított Józsefváros Újság.

Történt ugyanis, hogy a neves művész a Magyar Zene Háza kultúranapi megnyitóján adott koncertje végén eljátszotta a „Piros volt a paradicsom, nem sárga” nóta dallamát, amelyet a jelenlévők derűsen, tapssal fogadtak. Azonban ez a dallam mára egybeforrt a kormánypártok „Magyarország előre megy, nem hátra” szlogenjével.

Több sem kellett a sokadik főszerkesztőjét is felemésztő önkormányzati propagandalapnak, meg is próbálták a szőnyeg szélére állítani a művészt, azon keseregve, hogy Szakcsi Lakatos tavaly nem vette át a Józsefváros Díszpolgára címet Pikóéktól.

„Nem azért játszottam be, mert ez a Fidesz kampánydala, mert ha így akartam volna tenni, akkor csináltam volna a dalból egy nagy zongoraparafrázist” – monda a muzsikus. De ezt is hozzátette: „Én már 79 vagyok, nemsokára meghalok, miért nem lehet az, hogy én jobban húzok a Fideszhez?”

Ennek a kérdésnek normális, tehát nem balliberális esetben fel sem kellene merülnie, csak éppen ők azok, akik az egyik oldalon diktatúráról sivalkodnak, meg arról hazudoznak, nekik mennyire „félni” kell és a másik oldalon éppen ők azok, akik megbélyegeznek, betámadnak és pellengérre állítana mindenkit, aki másként mer gondolkodni és eltérni az ő aberrált kánonjuktól.